Toate reclamaţiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate, vă rugăm să le efectuaţi în termen de 5 zile de la primirea coletului.
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru reclamaţiile primite după această perioadă.

Pentru orice reclamaţie este necesar să completaţi formularul de reclamaţii: FORMULAR reclamaţii (docx) / FORMULAR reclamaţii (pdf) 

Dacă nu aveţi posibilitatea să-l descărcaţi şi să-l completaţi, puteţi să ne contactaţi telefonic iar operatorul nostru va prelua datele comunicate de dvs. pentru a completa formularul.
Ne străduim să soluţionăm reclamaţiile într-un timp cât mai scurt şi în mod favorabil pentru clienţii noştri!

IMPORTANT: o serie de produse presupun condiţii de păstrare specifice, astfel, reclamaţii ulterioare de calitate nu pot fi primite şi compensate, având în vedere lipsa controlului nostru pentru condiţiile de păstrare.

Puteţi contacta departamentul comercial la secţiunea dedicată Contact sau prin telefon/fax: 0258 828 336,  0768 109 507, în timpul programului de lucru L-V 9.00 - 17.00