20 de cine care NU INGRASA. Pe bune!

0
352
Carnea asociata cu legume preparate la abur sau la cuptor, reprezinta o cina perfecta

Cand iti propui sa tii o dieta e foarte important sa nu renunti la masa de seara, ci sa mananci ceva sanatos, adica sa asociezi corect alimentele si in nici un caz sa nu le prajesti. In cartea sa, ”Traiesc, deci ma abtin”, dr. Mihaela Bilic sustine ca exista foarte multe mancaruri sanatoase pe care le poti include in regimul tau zilnic. Conditia este sa le consumi inainte de ora 19.30. Iata 20 de cine care, sustine nutritionista, nu ingrasa.

1. O salata mare din toate tipurile de frunze + morcov si telina rase + ardei gras, castravete, rosie + doua linguri de porumb + un ou fiert + o conserva de ton + sapte-opt masline verzi.

2. O salata mare asortata + o jumatate de piept de pui afumat (sau trei-patru felii de somon afumat) + o lingura de parmezan ras + sase masline negre.

3. O bucata de peste la cuptor (preparat in staniol, cu ierburi aromatice si putin unt sau ulei) + legume la gratar sau fierte.

4. O pulpa de pui sau o jumatate piept de pui + legume gratinate la cuptor (conopida, broccoli, dovlecel, vinete sau ciuperci taiate felii si sos facut din doua linguri de parmezan ras, doua linguri de smantana (12% grasime), o ceasca de lapte cald si ierburi aromate.

5. O bucata de muschi de porc sau o jumatate de muschiulet la gratar + patru-cinci linguri de varza calita (in sos de rosii) + ardei iute.

6. O bucata de somon la gratar + sparanghel sau broccoli fiert + o lingurita de sos olandez.

7. O bucata de carne de vita la gratar + legume la gratar (ciuperci, dovlecei, vanata) sau fierte (conopida, broccoli, fasole verde) + un cub de unt.

8. O salata bulgareasca: salata verde, rosie, castravete, ardei gras, sase masline negre, doua felii de sunca slaba, doua linguri de cascaval ras, un ou fiert.

9. O pulpa de pui sau o jumatate de piept de pui la rotisor + o salata mare de varza alba.

10. O portie de ciorba de legume cu carne slaba (fara cartofi, fasole boabe, paste fainoase sau orez) + ardei iute.

11. O salata mare asortata (rosii, castraveti, ardei gras, salata verde) + o felie de telemea + o lingurita de sos pesto.

12. O farfurie de ghiveci de legume cu carne slaba (dovlecei, fasole verde, conopida, ardei gras, ceapa, vinete, pe baza de sos de rosii, cu multe condimente si ierburi aromate).

13. O bucata mare de peste alb la cuptor cu rosii, busuioc, masline, ciuperci sau alte legume (conopida, dovlecel, vinete).

14. O salata verde asortata + o portie de branza de capra (bagata la cuptor pe un pesmet).

15. O portie (doua bucati) de ardei gras, vanata, dovlecel sau rosie umplute cu carne tocata slaba de orice fel amestecata cu multe condimente si ierburi aromate, presarate cu parmezan ras, bagate la cuptor si servite cu putin iaurt sau smantana 12% si ardei iute.

16. O portie (farfurie de ciorba) de mancare de legume cu carne si sos de rosii (spanac cu pui, fasole verde sau conopida cu pui sau porc).

17. O branzica de casa mare (300 g) + legume proaspete (ardei gras, castravete, gulie, morcov, frunze de telina).

18. O portie (cat o farfurie de ciorba) soufle de conopida (conopida la cuptor cu sos facut dintr-un cub de unt, o lingurita de faina, o ceasca de lapte, doua linguri de cascaval ras sau parmezan).

19. Un carpaccio de peste crud sau marinat cu legume proaspete (aperitiv din felii de carne sau de peste, crude, taiate subtire).

20. O conserva de sardine in sos tomat, pusa peste o farfurie cu legume fierte (fasole verde, conopida, broccoli).

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here