4 alimente care ard grăsimea abdominală

0
370
scapa de grasimea nedorita

Vrei să fii tot timpul în formă și să ai un abdomen plat? Este bine pentru organism să nu ai un strat adipos în zona abomenului, deoarece grăsimea viscerală este un adevărat pericol pentru starea ta de sănătate. Așadar, ce alimente ar trebui să introduci în alimentație pentru a-ți stimula metabolismul și pentru a obține abdomentul mult visat?

Ardeiul iute

Unul dintre impulsurile pe care i le poți oferi metabolismului tău este să mănânci mai picant. Capsaicina din ardeiul iute este o substanţă care are rolul de a accelera metabolismul cu 20-30% încă din prima jumătate de oră după ce l-ai consumat. Nu exagera dacă ai un stomac sensibil, însă. Crește aciditatea și nu este chiar ce îți dorești dacă ai deja probleme cu digestia.

Un măr pe zi ține grăsimea departe

Mărul este gustarea ideală atunci când îți dorești ceva dulce, sănătos și ușor de procurat. Deoarece sunt bogate în pectină, merele reduc absorbţia zahărului în sânge, precum şi a caloriilor după masă. Din fericire, le găsești pe tot parcursul anului, fiind un fruct foarte la îndemână.

Proteine animale de calitate

Ce înțelegem prin proteine animale de calitate? Ouăle, peştele, carnea slabă, lactatele şi fructele de mare consumate în cantităţi normale, pot să te ajute să scapi de grăsimea de pe burtă. Asta daca excluzi din dietă alimentele procesate, alcoolul şi dulciurile.

Uleiul de cocos presat la rece

Uleiul de cocos este procesat mai uşor de către ficat şi se transformă rapid în sursă de energie, în loc să fie depozitat ca grăsime în corp. Astfel, ajută la stimularea arderii grăsimilor, iar tu ai parte de un stil de viață sănătos și un abdomen frumos.

Combină dieta cu mișcare, chiar și doar mers pe jos măcar o oră pe zi și folosește produsele Soapmill din gama de îngrijire, menite să-ți mențină pielea fermă, tonifiată și sănătoasă, 100% natural.

Citeste si articolul precedent!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here