Cum ajută o dietă echilibrată la îngrijirea pielii?

0
279
food-salad-healthy-vegetables.jpg

Vara se apropie și e momentul să ne pregătim pielea pentru plajă și temperaturi ridicate. Alimentația influențează foarte mult starea pielii, care trebuie menținută hidratată și curată în permanență. E posibil ca în perioada iernii să fi acumulat câteva kilograme în plus, așadar, odată cu schimbarea alimentației vei pierde și câteva kilograme, fără prea mult efort și vei obține o piele hidratată și luminoasă.

Așadar, iată un plan de cumpărături pentru noul tău stil de viață!

Cum să eviţi rafturile cu napolitane, ciocolată, îngheţată sau produse de patiserie? E simplu. Fă-ţi o listă cu alimentele de care ai nevoie şi urmeaz-o cu sfinţenie. Regula de aur: nu te duce la cumpărături cu stomacul gol! Vei fi tentată să cumperi mai multe lucruri decât îţi trebuie şi s-ar putea să cazi pradă ispitelor.

Mergi la cumpărături o dată pe săptămână şi aprovizionează-te pentru următoarele 7 zile. Alege alimentele în funcţie de meniul pe care ţi-ai propus să-l urmezi în săptămâna respectivă. Ţine minte să ai tot timpul o dietă cât mai variată. Monotonia te împinge, de cele mai multe ori, spre alimentele interzise. Nu uita să te aprovizionezi cu multă apă plată, un factor foarte important în orice dietă, dar și pentru a avea o piele bine hidratată.

Ce legume cumperi?  Orice, în afară de cartofi şi porumb. În principiu, legumele de sezon: roşii, ardei, castraveţi, vinete, dovlecei, salată verde, spanac, ştevie, mazăre, fasole verde,  conopidă, broccoli, morcov, ţelină, pătrunjel, păstârnac, praz, gulii, ceapă, usturoi, năut, linte, quinoa, avocado.

Ce tipuri de carne e indicat să cumperi?  Curcan, peşte, vită, pui, muşchiuleţ slab de porc. Găteşte-le la grătar, fierte sau la abur.

 

Lactatele. Light sau de la tarani?

Sana, kefir, iaurt, lapte bătut, caş proaspăt, brânzică de casă, telemea. Cel mai bine ar fi să le cumperi de la ţărani. Chiar dacă sunt mai grase, măcar ai certitudinea că sunt naturale şi nu au conservanţi. O alternativă ok pe care o găsești peste tot în comerț este mozzarella.

Ce mananci la gustare?

Fructe şi nuci. Mere, pere, prune, gutui, portocale, sweety, pomelo – în general, fructele de sezon sunt cele mai indicate. Nu consuma mai mult de 250g pe zi. La capitolul nuci, cumpără migdale, alune de pădure, nuci, caju, fistic, seminţe de in, toate crude.

Ce elimin de pe lista de cumparaturi?

Din vocabularul tău (implicit și din lista de cumpărături) trebuie să iasă următoarele cuvinte: junk-food. Chipsurile, napolitanele, croissantele, sucurile carbogazoase (fie ele light sau zero), zahărul, cerealele, pastele, cartofii şi orezul.

Echilibrul perfect

Noua dietă  vine cu un aport important de substanțe nutritive, pentru ca tu să obții o piele hidratată și luminoasă. În completare, încearcă să faci mișcare de 2-3 ori pe săptămână și să folosești produse cu efect de hidratare și cu tratament anticelulitic.

 

Combină noua alimentație cu o îngrijire sporită a pielii și încearcă produsele noastre 100% naturale și extrem de eficiente.

Săpunurile naturale solide Coffee Taste, Special Taste și uleiurile pentru masaj anticelulitic completează perfect alimentația sănătoasă pentru care ai optat și acționează asupra zonelor cu probleme, pentru ca tu să obții pielea pe care ți-o dorești: fără imperfecțiuni, hidratată și luminoasă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here