Diverse precizari la inceput de an

0
167

Anul trecut am expediat mostrele catre utilizatoarele selectate sa participe in campania de testare a sapunurilor naturale Soap Mill, organizata in colaborare cu partenerii nostri de la Cosmetic Reviews.

Am primit toate acordurile pentru a va dezvalui varsta participantelor, precum si doua date importante despre partenerii alesi de catre acestea: sexul si varsta.

Ca atare, avem 10 utilizatoare selectate, 3 domni si doua mame.

Varstele lor sunt cuprinse intre 19 si 75 ani. Doamnele si domnisoarele selectate au intre 19 si 37 ani, mamele intre 45 si 75 ani, iar domnii intre 20 si 32 ani.

Pe baza informatiilor furnizate de catre participantele alese, am oferit mostre din toate cele patru game Soap Mill: Green Melody, Yellow Express, Twilight Breeze si Morning Dew.

Opiniile lor sunt extrem de importante, asa ca le asteptam cu nerabdare. Din pacate, pe blog, nu am avut decat cateva reactii din partea celor peste 120 persoane care au primit deja mostre gratuite, in cele doua campanii avute in 2009. Pe mail au venit mai multe reactii, dar trebuie sa solicitam acordul fiecarei persoane in parte pentru a publica e-mail-ul. Am primit si multe telefoane, laudative la adresa noastra si a sapunurilor naturale pe care le producem, dar telefoanele sunt si mai greu de pus “pe hartie”.

Ce ne bucura cel mai mult este ca avem clienti deja fideli, care revin pe site sau ne cauta special la targuri. De exemplu, doamna Ilie, castigatoarea premiului cel mare la tombola Soap Mill, ne-a cunoscut la “Targul Mestesugarilor”, iar apoi ne-a cautat si ne-a gasit la alte doua targuri. Recunosc, am o memorie vizuala extraordinara, mai ales a persoanelor… Defect profesional, as putea spune.

Am fost intrebate de multe ori de ce nu scriem noi opiniile persoanelor cu care intram in contact in fiecare zi… Raspunsul este simplu: nu ne-ati crede! V-am spus si inainte sa lansam marca Soap Mill pe piata romaneasca. Sapunurile pe care noi le vom produce vor fi cele mai bune! Si sunt cele mai bune. Dar acest lucru nu trebuie sa il afirmam noi. Nu trebuie sa il credeti voi. Voi trebuie sa faceti un singur lucru: sa incercati orice sapun natural Soap Mill considerati ca este potrivit pielii, tenului sau parului vostru si apoi puteti face aprecieri. Asa este corect, nu credeti? Fie ca primiti o mostra gratuita, fie ca doriti sa comandati un sapun natural cu un gramaj mic la inceput, fie ca doriti sa le vedeti “live”, la targurile la care participam, trebuie sa incercati produsele Soap Mill pentru a putea avea o parere pertinenta.

De aceea am avut doua campanii de oferire de mostre gratuite, de aceea acum am initiat campania impreuna cu Cosmetic Reviews. Ca voi sa ne testati sapunurile naturale.

Acum ceva vreme, am citit pe diverse blog-uri sau site-uri pareri de genul “sapunurile Soap Mill sunt prea scumpe”, “platesti fotografiile si serviciile, nu sapunul” sau “mai bine cumpar de la concurenta, ca sunt mai ieftine”. Am si raspuns unor intrebari.

De fiecare data am incercat sa fiu diplomata, sa ofer explicatii si sa ma rezum la “exista o piata pentru fiecare produs”. Cred ca este timpul sa termin cu acest lucru… Dupa parerea mea, nu ai dreptul sa emiti o opinie de genul celor de mai sus, fara sa fi testat produsul. E mai scump comparativ cu ce? Cu concurenta? OK! Cumpara de la concurenta! Nu te opreste nimeni. Te-ai intrebat vreo secunda ce ingrediente foloseste concurenta? Te-ai intrebat o secunda de ce exista o diferenta de pret intre produse, in general?? Te-ai intrebat o secunda cum vrei sa fii tratat atunci cand cumperi un produs?

Si ca sa intelegeti la ce ma refer, voi face o mica si scurta analogie. Caz real: cauti pe net un hotel, sa pleci intr-o scurta/lunga vacanta. Vezi cateva fotografii pe net cu interiorul, fotografii miscate, in ceata, de rezolutie mica. Citesti ca vei avea toaleta in camera si imbunatatiri. Ajungi la fata locului si descoperi ca nu existau fotografii outdoor pentru ca hotelul era langa o parcare de camioane. Toaleta exista in camera, dar nu functiona, iar imbunatatirile erau considerate gresie si faianta.

Revenind… noi nu avem aceeasi reteta de uleiuri vegetale si schimbam doar aromele. Noi avem retete originale si diferite pentru fiecare gama in parte, daca ne referim la partea de uleiuri vegetale. Noi folosim in exclusivitate uleiuri esentiale, nu avem game in editie limitata cu uleiuri esentiale, mai scumpe, iar la restul sapunurilor folosim uleiuri sintetizate in laborator. Noi chiar aducem lucruri noi pe piata sapunurilor naturale din Romania si toate eforturile noastre se indreapta catre popularizarea produselor naturale, in general, nu numai popularizarea sapunurilor naturale Soap Mill. Noi am ales sa angajam un fotograf profesionist, pentru a va trata asa cum ne dorim sa fim tratati noi atunci cand achizitionam un produs pe internet. Noi am ales sa oferim servicii aditionale produselor pe care le producem si vindem, tocmai pentru a completa efortul depus in realizarea unui produs final excelent. Noi am ales sa avem acest blog, pentru a intra in contact cu voi. Nu ne intereseaza doar sa ne cumparati produsele. Ne intereseaza sa ne spuneti parerile voastre, ne intereseaza sa primim idei, laude, critici, pentru ca, am spus-o de multe ori, numai asa te poti dezvolta si poti fi alaturi de clientii tai. Noi nu producem sapunuri naturale in masa. Milioane si milioane de sapunuri anual. Ca atare, ne dorim sa ne cunoastem clientii, sa ii intrebam daca le-a placut gama incercata, daca le-a vindecat alergia sau daca le-a lasat tenul curat.

La sfarsitul anului trecut am inceput sa ne dezvoltam, pentru ca ne intereseaza sa facem cunoscuta calitatea produselor romanesti in Romania si nu numai. Am ales sa avem diverse activitati la noi, dar si in alte tari. Am inceput cu Republica Moldova, unde banner-ul Soap Mill a fost afisat timp de doua saptamani pe un portal local, continuam tot cu Republica Moldova, unde vom avea un banner afisat timp de cel putin o luna.

Si nu ne oprim aici…

In curand, versiunea in limba engleza a site-ului www.soapmill.ro va fi disponibila, asa ca extinderea de care vorbeam mai sus se va realiza cel mai probabil anul acesta. Avem planuri mari in 2010 si va asteptam aici si pe site, pentru a vi le impartasi!

Va multumim pentru sustinere, din umbra sau activa, va multumim pentru prezenta pe acest blog si pe site, va multumim ca va implicati!

Echipa Soap Mill va ureaza “La Multi Ani!”!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here