LA MULTI ANI, SOAPMILL!

0
381

Dupa cum spuneam si pe Facebook, suntem deja marisori, mergem la gradinita.
Pentru ca, dragii nostri, astazi, 15 septembrie 2012, marca Soapmill aniverseaza 3 ani de existenta.

In acesti trei ani minunati am realizat extrem de multe si am ajuns acolo unde nici cu gandul nu gandeam atunci cand am devenit primul producator roman de sapunuri cu adevarat naturale, apoi primul (si singurul pana acum) producator roman de cosmetice certificate bio.

Am lansat marca Soapmill in plina criza, in septembrie 2009, asa ca va dati seama ca anii ce au trecut nu au fost usori deloc. Am trecut prin diverse stadii, atat la nivel de ambalaje, cat si la nivel de produse, am inovat, am facut multe schimbari, am plans si am ras, am sarbatorit alaturi de voi momente minunate si ne-am bucurat in fiecare secunda de sustinerea voastra.

Lansarea din 2009 s-a produs cu patru game de sapunuri naturale solide. Aceleasi game le avem si acum, dar pe parcurs am renuntat la anumite sapunuri naturale si ne-am oprit la 10 tipuri. Cinci pentru piele uscata si normala, cinci pentru piele mixta si grasa. Acum 10 zile am lansat si noua imagine a sapunurilor naturale solide, imagine ce a fost pe placul vostru, dovada fiind mesajele si telefoanele voastre.

Avem in plan sa lansam un al 11-lea sapun natural, cu ulei de argan bio, laptisor de matca si ulei de migdale dulci care se va numi Baby’s Melody. Honey Dream este ideal pentru bebelusi, chiar din prima zi de viata, sau pentru persoanele cu piele sensibila, dar Baby’s Melody, ce va face parte din gama Green Melody, va fi un sapun extrem de hidratant, hranitor si deosebit de fin. Va fi primul sapun natural fara niciun fel de planta sau floare, va fi incredibil de cremos si delicat la atingere.

In ianuarie 2010, am lansat, tot in premiera pentru Romania, gama Liquid. Cele cinci produse lichide, ce pot fi folosite atat ca sapun lichid, cat si ca sampon sau gel de dus, au fost certificate bio de catre Austria Bio Garantie un an mai tarziu, alaturi de creme.

Tot in 2010, cu doar o zi inainte de Paste, am lansat gama de creme 100% naturale. Aceleasi creme concepute de mai bine de 2 ani fac parte si acum din gama Cream, doar ca sunt singurele creme bio romanesti. Avem 2 creme pentru ten, 2 pentru maini, 2 creme pentru corp si una pentru picioare, toate avand actiuni bine directionate.

Daca la produsele lichide am schimbat ambalajele, la sugestiile voastre, cu unele cu pompa si sistem de inchidere, la gama de creme s-au produs cele mai mari schimbari de imagine. Momentul certificarii a adus cu sine o serie de modificari legate de ambalaje, pentru ca ni s-a parut absolut necesar sa renuntam la banalele cutii pe care le aveam inainte. Astfel, dupa 8 luni de cautari intense, am reusit sa gasim un furnizor excelent pentru borcanele din sticla. Sticla este de calitate superioara, iar capacul este reciclabil, fiind cel mai bun material din lume. Si cum o schimbare nu vine niciodata singura, am reusit sa ne ridicam la nivelul unor firme mari si renumite din domeniul cosmetic, odata cu sigilarea cu folie din aluminiu a borcanului. Ambalajul a fost completat cu o cutie din carton biodegradabil, exact ca in fotografia de mai jos.

In 2010 am lansat gamele Oils si Salt&Scrub, iar de curand am adunat gamele de uleiuri de corp si de masaj, mist-uri aromaterapeutice, sare si exfoliante, balsamuri si unturi intr-o singura categorie mare, Body Care se numeste. Astfel va este mult mai usor sa regasiti produsele preferate pentru corp intr-un singur loc.

De la lansarea din 2010 si pana acum, gama de uleiuri pentru corp si pentru masaj s-a imbogatit cu Black Tulip, preferatul vostru inca de la lansare, cu uleiuri pure – argan bio, jojoba bio, migdale dulci si cu Aloe Vera Juice.

Gama Salt&Scrub (sare de la Marea Moarta si exfoliante) s-a marit, din 2010 si pana acum, doar cu un singur produs, exfoliantul anticelulitic pentru corp.

Imediat dupa prima noastra aniversare, am lansat si gama de mist-uri aromaterapeutice, pe care, intre timp, am completat-o cu apa de gura, in doua variante parfumate si un al cincilea mist, ideal in mod special vara.

Gama Body Care mai contine balsamuri pentru corp si buze, unturi bio si unturi exotice.

Anul acesta am lansat doua game indelung asteptat de catre voi, Naturo’matic, in martie, si Luxury, in iulie. Prima gama aparuta in 2012 a fost Naturo’matic, ce contine detergenti 100% naturali pentru rufe si vase, atat lichizi, cat si solizi. Ca multe alte produse de-ale noastre, si acestea au fost foarte bine primite de catre voi, intarindu-ne convingerea ca fabricam produse de calitate, mai ales dupa laudele pe care le-am primit dupa lansare.

Luxury… cu cea mai noua gama Soapmill am reusit, in doar 2 (doua!) luni, sa aducem marca Soapmill in cele mai cunoscute si mai bune reviste pentru femei, precum si pe cele mai renumite site-uri de lifestyle din Romania. Nu am ratat nici televiziunile, aparitia la Matinal Digi24 fiind chiar a doua zi dupa lansare, pe 6 iulie.

Luxury Cosmetics by Soapmill” este prima gama de produse cosmetice de ingrijire premium. Cu nume sugestiv alese, ale unor cunoscute stiluri muzicale, Jazz, Twist & Soul beneficiaza de o prezentare originala, atat la interior, cat si la exterior. Conceptul acestora este revolutionar si unicat in Romania.

Ingrediente extraordinare, cum ar fi uleiul organic de baobab, argila marocana Rhassoul, matasea Tussah, uleiul bio de avocado, uleiul bio de argan sau absolutul de iasomie, fac ca produsele cosmetice “Luxury” sa fie o adevarata desfatare pentru corp, par si simturi.

Ambalajele produselor lichide (sampon si balsam) sunt unicat in lume. Acestea sunt pictate individual de Corina Icala, art designer, fiecare sticla fiind o piesa inedita de colectie. Mai jos puteti vedea cateva dintre realizarile Corinei.

 

 

Dupa evenimentul de lansare de la Asteria, din luna iulie, ecourile nu au intarziat sa apara, atat in presa scrisa, cat si in cea online. Aici puteti vedea colectia completa de aparitii in media, colectie stransa in 3 ani de zile.
Cu lansarea singurei game de produse cosmetice premium, am adunat cu mandrie si cu bucurie articole in reviste precum The One, Cosmopolitan, Tabu, Marie Claire, InStyle, Income Magazine, Click pentru Femei si pe site-urile Andreea Raicu, Dana Sota, Raluk, Cenunsa de Trandafir, Lilik sau Kudika.

Daca vreti sa vedeti sau sa revedeti… aici aveti videoclip-ul realizat cu ocazia evenimentului “Luxury Cosmetics by Soapmill“.

 

 

 

 

Pe 16 iulie am lansat fabulosul concurs BE A DIVA, concurs ce se desfasoara in trei etape, pana pe 30 octombrie 2012. Prima etapa s-a incheiat pe 20 august, castigatoarea fiind Andreea Cociuba din Sibiu. Acum o saptamana a avut loc sedinta foto, realizata de Daniel Photography (www.danielphotography.ro), mai jos aveti un mic preview al acesteia.

Ideea acestui concurs este foarte simpla: vrem sa alegem trei femei care sa reflecte si sa reprezinte pasiunea noastra pentru cosmetice 100% naturale, pasiune care astazi implineste trei ani. Trei femei frumoase care sa beneficieze de toata atentia noastra, si a voastra, trei femei incredibile care vor fi imaginea Soapmill timp de trei luni.

Anul acesta dorim sa celebram altfel implinirea a 3 ani pe piata din Romania a marcii Soapmill. Ne-am gandit ca este un moment extraordinar sa serbam, tot alaturi de voi, zilele si noptile de eforturi sustinute, asa ca am organizat concursul BE A DIVA. Un concurs fabulos, cum de multe ori ati auzit-o, cu premii de peste 2.100 Euro in cele 3 luni de concurs, cu 900 vouchere-cadou si cu multe alte premii din partea partenerilor nostri, Daniel Photography si Asteria Restaurant.

Ce ne dorim de la acest concurs original? Dorim ca BE A DIVA sa fie un moment unicat in viata unei femei, femeie care are fatete interesante si diferite, in acelasi timp. Vrem sa demonstram alaturi de voi ca o femeie este minunata, delicata, fericita, sensibila, curajoasa, gratioasa, puternica, feminina. Adica o personalitate complexa si completa. O DIVA. Si ne dorim sa oferim posibilitatea oricarei femei sa demonstreze cine este. BE A DIVA nu este un concurs de frumusete, ci un prilej de a demonstra cine sunteti.

Alte detalii despre concurs (mecanism, premii etc.) puteti afla de aici:

Anul trecut si acum doi ani am scris din suflet si atat de frumos despre mama mea, partenera mea, fiinta incredibila care imi este alaturi zi de zi si am spus ca voi pune bazele unei traditii cu acel mesaj. Il voi copia in fiecare an la aniversarea Soapmill, iar astazi aniversam 3 ani.

Acum vreau sa ii multumesc partenerei mele, stiu ca si ea imi multumeste, dar eu scriu pe blog, asa ca mie imi revine sarcina de a rosti printre lacrimi de bucurie “esti o fiinta extraordinara!”. Am invatat atat de multe de la ea si m-am schimbat in bine, incat pot spune ca este cea mai buna partenera de afaceri din intreaga lume! Noi am inventat marca Soapmill si tot ce tine de aceasta, de la nume pana la retete, de la idei inedite pana la punerea in practica, si cand ne uitam in urma nu vedem decat o imensa satisfactie. Iti multumesc!

LA MULTI ANI, SOAPMILL! Si acuuuuum… sa deschidem sampania si sa taiem tortul! Iar pe site puteti sa va delectati cu reduceri intre 30 si 50% la zeci de produse! Cadou de ziua noastra, timp de 3 zile si jumatate, adica de astazi, 15 septembrie, pana pe 18 septembrie inclusiv.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here