Partea a doua a bilantului Soap Mill pe 2010

0
237

Este frumos cand trebuie sa imparti un an in mai multe post-uri. Aceasta inseamna ca anul a fost plin de evenimente, lansari, promotii si tot felul de lucruri de povestit.

Dupa ce am postat ieri prima parte a bilantului Soap Mill pe 2010, am observat un interes crescut, atat pe blog, cat si pe facebook sau twitter. De asemenea, am primit numeroase mail-uri si cateva telefoane cu alte aprecieri, asaaaa, pentru a ne creste inima inca o data la final de an.

Va spuneam ca astazi voi vorbi despre activitatea frenetica a micului nostru atelier din perioada mai-august.

In ce directie se inclina balanta…? Este fix la mijloc, dupa cum vedeti mai jos! Si al doilea interval al anului a fost plin de evenimente si lansari Soap Mill, la fel ca si primul!

3 mai – am inaugurat Corina.

10 mai – cremele naturale Soap Mill au aparut in revista ELLE. Aici gasiti post-ul in care anuntam acest lucru. Acest articol a fost urmat de inca unul, in aceeasi revista.

14 mai – primul eveniment de amploare pe care Echipa Soap Mill l-a sponsorizat a fost “Gala Balurilor 2010”. Alaturi de Daniel Photography, prietenul nostru de nadejde, am oferit premii in valoare de 1.930 lei. Eu am participat in juriul “Miss Boboc”, iar pentru mine a fost o experienta absolut fabuloasa. Aici va povesteam despre acest lucru.

17 mai – aici anuntam largirea gamei de creme naturale, cu inca doua produse, o crema naturala pentru maini si una pentru tenul matur. De asemenea, va spuneam si despre viitoarele unturi exotice din oferta noastra, macadamia, mango si avocado.

25 mai aici explicam pe larg beneficiile si actiunile untului exotic de avocado, parte din explicatiile pe care vi le-am oferit despre fiecare ingredient din produsele cosmetice naturale Soap Mill. In momentul de fata sunt 18 ingrediente, aici aveti lista completa.

Ultima luna de primavara oficiala s-a incheiat cu premiile pentru participantele “Miss Boboc” de la “Gala Balurilor 2010” si fotografii de la eveniment, chiar pe 31 mai.

1 iunie a venit cu o reducere de 50% la Honey Bar, un sapun natural cu miere si propolis de la stupina avizata bio, special creat pentru bebelusi, copii sau persoane alergice la uleiuri esentiale si/sau mirosuri.

Pe 2 iunie am primit sigla modificata de Daniel, prima modificare a acesteia. Am schimbat “soap” cu “cosmetics”.

7 iunie – fotografii si impresii de la “Festivalul Trandafirilor din Kazanlak, Bulgaria”. Aici le puteti vedea.

8 iunie anuntam sponsorizarea unui eveniment adresat tinerilor, “Miss World Cup”. Parte a campaniei noastre de informare, si aceasta prezenta a noastra a incercat sa educe publicul tanar. Ne-am dorit inca de la inceput sa tragem semnale de alarma in randul tinerilor, semnale de alarma legate de chimicalele prezente din abundenta in produsele cosmetice pe care le folosesc zilnic.

18 iunie – vorbeam aici despre crema cu factor de protectie solara. Din pacate, in Romania nu exista inca posibilitatea testarii valorii factorului de protectie, ca atare ne dorim ca in 2011 sa trimitem aceasta crema la un institut din afara tarii.

21 iunie este o zi absolut deosebita pentru familia noastra. In aceasta zi de sarbatoare am vorbit pe larg despre noile lansari de creme naturale, crescand numarul acestora la sapte. Este vorba despre crema pentru tenul matur, crema cu factor de protectie solara, crema hidratanta pentru maini si crema dezodorizanta pentru maini.

23 iunie – odata cu post-ul in care expuneam beneficiile si actiunile cremei naturale de ingrijire cu proprietati dezodorizante, va anuntam participarea noastra la primul targ in afara Bucurestiului, in Ana Yacht Club.

24 iunie – prima sesiune de prezentare si testare a produselor cosmetice Soap Mill era anuntata aici.

28 iunie – toata lumea vede partea care il intereseaza si acuza. Este foarte simplu sa ataci pe cineva care are un mic business legal, decat sa investesti in propria ta firma. In momentul in care TVA-ul s-a marit cu 5 procente, iar noi am crescut preturile cu mai mult de 5%, au existat voci care ne-au acuzat ca am profitat de aceasta marire pentru a castiga mai mult. Dupa cum spuneam, cel mai simplu este sa vorbesti in necunostinta de cauza, cand nu te lovesti de mariri pe mai multe fronturi, cand nu achizitionezi materiale si materii prime, cand nu emiti facturi, cand nu platesti impozit pe venit sau TVA la stat, cand nu platesti impozite pe salarii, director financiar, avocat, analize si multe altele. Pe site-ul nostru exista rubrica “Termeni si conditii“, unde puteti gasi urmatorul paragraf: “In orice moment, fara nicio notificare din partea Echipei Soap Mill, putem modifica, sterge, completa continutul site-ului de fata, inclusiv preturile si ofertele speciale.” Ca atare, chiar daca o marire de pret este justificata sau nu, cu toate ca de fiecare data marirea a fost justificata, va puteti astepta sa nu va oferim detalii. Dar, cum ne-am dorit sa ne tratam clientii asa cum vrem sa fim tratate noi, suntem deschise si corecte fata de voi, toti cei care ne calcati pragul virtual.

29 iunie am schimbat cu totul site-ul, precum si dinamica blog-ului. Am facut un rebranding major, iar voi ati fost incantati de noua imagine Soap Mill.

Am terminat in forta si luna iunie, pe 30, precum am inceput-o, lansand pe Shop-ul Soap Mill ultimele produse, precum si ambalajele sapunurile naturale lichide. Am creat o crema naturala anticelulitica in exclusivitate pentru prietenii nostri de la Sideris, primii nostri distribuitori.

In iulie, am fost alaturi de victemele inundatiilor grave care au avut loc in Romania. Interesul vostru s-a putut observa si din cautarile de pe blog, post-ul legat de ajutorul pe care noi l-am oferit oamenilor fiind pe locul 6 in top-ul articolelor. Am scris despre acest lucru pe 2 iulie, 5 iulie si 8 iulie.

5 iulie – ecourile dupa prezentarea si testarea produselor cosmetice naturale Soap Mill. Aici.

11 iulie – cu putin timp inainte de miezul noptii, inca pe data de 10 iulie, am sarbatorit primul an de activitate al blog-ului Sapun Natural, numele lui la inceputuri. Un an extraoardinar, un blog care anunta aparitia unei marci de sapunuri naturale avizata de Ministerul Sanatatii, cu analizele la zi si cu multe proiecte si sperante pentru viitor.

13 iulie – vorbeam aici despre miturile cremelor cu factor de protectie solara. Este interesant de stiut, asa ca va recomand acest articol informativ.

27 iulie anuntam lansarea unui nou produs cosmetic natural Soap Mill, si anume scrub-ul anticelulitic.

Tot in luna iulie, ne-am marit familia de distribuitori cu inca doi: un distribuitor din Cluj-Napoca si un magazin in centrul Bucurestiului. In acest moment, avem zece parteneri de nadejde, iar anul viitor vom continua sa largim reteaua de distributie, pentru ca produsele cosmetice naturale Soap Mill sa poata fi gasite in mult mai multe orase din tara.

Luna august, luna concediilor, a debutat cu un cadou personalizat total, de la sapunuri naturale pana la aranjamentul din interior. Aici il puteti admira.

Pe 9 august anuntam participarea la unul dintre cele mai importante evenimente ale anului, Festivalul Medieval “Cetati Transilvane” din Sibiu. Am vorbit apoi despre crearea unor sapunuri naturale unice in lume, dupa un desen original, realizat de catre noi, cu heraldice medievale. Ecourile participarii la Festivalul Medieval, sub titulatura “Breasla Sapunarilor”, precum si imaginile cu partenera mea, au fost stranse in acest post. Am fost singurii producatori romani de sapun natural prezenti la acest festival. Despre alte bresle ale sapunarilor de-a lungul vremii, puteti citi aici.

La finalul lunii, pe 30 august, am lansat uleiul de masaj pe baza de ceara de jojoba, pentru un masaj suedez luxuriant.

Iar aici puteti revedea sau afla ce cadouri substantiale am oferit cu ocazia implinirii unui an pe piata din Romania. Reduceri, promotii, tombola, premii, concursuri… adevarul este ca a fost una dintre cele mai frumoase campanii Soap Mill. Una plina de emotii si lacrimi de fericire permanente pentru noi.

Acest post mi-a luat mai mult timp decat credeam, am inceput pe la pranz sa scriu la el, deoarece intre timp am vorbit la telefon, am preluat comenzi, am realizat sapunuri naturale solide si am trimis si primit mail-uri. Acum, sa va spun ceva neoficial sau “off the record”… ne asteptam sa avem comenzi multe pe final de an, dar in niciun caz nu ne asteptam ca si inainte de revelion sa mai doriti sa comandati produsele noastre. Datorita faptului ca anul acesta Craciunul si 1 ianuarie au picat sambata, toti inca muncim si nu avem zile libere.

Va astept si maine la ultimul post legat de retrospectiva pe 2010! Cred ca si acela va fi la fel de interesant.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here