Plagiat sau lipsa unei corectitudini in afaceri!

0
211

Astazi suntem suparate… extrem de suparate si de contrariate!

Sa o luam cu inceputul: nu avem nicio problema cu competitia. Din contra, competitia te stimuleaza, te ajuta sa fii original, sa te dezvolti si sa evoluezi.

Imbratisam absolut orice noua idee si apreciem eforturile tuturor de a populariza produsele cosmetice naturale.

Mai mult decat atat, intotdeauna vom incuraja aparitia unor noi producatori romani de sapunuri naturale si ii vom sprijini cu tot ce ne sta in putere. De aceea, dupa cum ati vazut, unul dintre serviciile oferite de catre Portalul de produse si servicii pentru evenimentul tau sau de pe site-ul Soap Mill, cu mici modificari nesemnificative.

Plus de asta, la numai cateva zile dupa ce noi am lansat diverse produse si servicii pe piata, acestea au fost COPIATE si PLAGIATE!!!!!!!! Dar daca se rezuma numai la atat, lucrurile nu erau atat de grave precum sunt. Intr-adevar, ideile Soap Mill sunt prezentate ca fiind unice si originale, dar persoana care le-a furat afirma ca sunt propriile ei idei, unice si originale!!

Da, stim, si radioul a fost inventat de doua persoane in acelasi timp, dar acum vorbim de anul 2009, an in care avem la dispozitie Internet-ul, ca principala sursa de cautare si verificare.

Nimeni nu poate afirma vreodata ca nu a aflat de sapunurile naturale Soap Mill si ca asemanarea dintre site-uri este absolut o pura coincidenta, mai ales ca pe Google suntem pe locurile 1-2-3 (in functie de cuvintele-cheie cautate), avem 5 distribuitori in tara, magazin propriu, am participat la 3 targuri de profil, iar eforturile noastre de PR si publicitate sunt sustinute!!!

Plus de asta, orice persoana sau firma care doreste sa lanseze un serviciu sau un produs, este moral obligata sa faca cercetari de piata, sa afle daca ce afirma este corect sau nu. Tocmai pentru a fi corecti in afaceri si pentru a evita astfel de practici neloiale!

Sa nu credeti o secunda ca atunci cand noi spunem ca va oferim un serviciu sau un produs “unic in lume” sau “unic in Romania”, sunt doar vorbe in vant. Nu! Noi ne bazam pe cautari extinse, cercetari de piata, uneori si sondaje, urmarirea pietelor internationale si pietei romanesti, inscrierea in liste de discutii, mailing list-uri, forum-uri, discutii cu alti producatori de sapun natural din lume si multe altele.

Ca vorbeam de strainatate, vreau sa va mai spun ca in SUA si Marea Britanie, doua piete pe care le cunosc extrem de bine, dar si in alte tari precum Italia, Spania sau Franta, producatorii locali de sapun natural (sau cosmetice, in general) se organizeaza in asociatii, isi impartasesc idei, metode, discuta amical si colegial, pun intrebari si incearca sa promoveze impreuna produsele fara chimicale. Numai intr-o piata ca a noastra exista ideea ca producatorii trebuie sa se urasca de moarte, sa se “faulteze” ideologic si faptic, sa scoata in evidenta numai defectele celorlalti.

Ne dorim sa credem ca o persoana corecta si onesta nu are nevoie sa “imprumute” in mod fraudulos ideile altora si sa le prezinte ca fiind ale sale! Sau este o dorinta utopica??

Asteptam parerile voastre si feed-back-urile legate de acest subiect!

ECHIPA SOAP MILL

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here