Vrei sa slabesti? Pune-ti pofta-n cui!

0
273
Cand deschizi frigiderul fara sa-ti fie foame, ia un iaurt sau abtine-te!

Unii mancam de plictiseala, altii de nervi, iar o parte pur si simplu nu putem rezista unor mirosuri apetisante. Se mai intampla sa mancam insa si de foame, spun psihologii.

Acestia sustin ca, atunci cand ne hotaram sa mergem la sala si sa facem tratamente corporale anticelulitice, e bine sa ne cam punem si pofta-n cui. Iata cateva „tehnici” prin care ne-am putea controla apetitul si i-am putea veni de hac supraalimentarii:

  1. Identifica tipul de foame care te chinuie, iar daca nu este psihologica – adica nu este ceruta de organism -, abtine-te, pana vei simti cu adevarat nevoia de a manca. O solutie ar fi chiar sa sari peste o masa sau doua.
  2. Adapteaza-ti alimentatia. Ca sa-ti fie foame nu rontai nimic intre mese, incearca sa reduci portiile sau sa nu termini tot din farfurie.
  3. Cand mananci, concentreaza-te pe senzatia de foame, de placere si de satietate, fara sa faci altceva.
  4. Pentru ca placerea mancatului sa nu se sfarseasca prin rusine sau culpabilitate, gusta din toate (cartofi prajiti, ciocolata sau paine), dar in cantitati rezonabile.
  5. Opreste-te cand simti ca te-ai saturat. Concentreaza-te pe senzatiile tale si vei vedea ca atunci cand nu mai poti sa mananci, alimentele parca nu mai au acelasi gust.
  6. Daca treci pe langa o covrigarie sau o patiserie, iar mirosurile te atrag irezistibil, inghite in sec, mergi mai departe si promite-ti ca iti vei oferi acest rasfat interzis… maine. Pana atunci vei uita.
  7. Investeste in cateva produse naturale anticelulitice, pentru ca efortul financiar te-ar putea motiva sa-ti mai stavilesti cheful de rontaiala.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here